6日釜山首爾賞櫻之旅

作者: Wing
7月 24, 2018

今次主要去韓國嘅目的呢就係為咗賞櫻啦!3月尾4月頭就係開花時期 可能特別多人去賞櫻嘅關係所以機票都唔平要成二千幾。

Day 1: 香港>首爾>釜山

凌晨機到首爾就緊係去搭機場巴士車去首爾站附近個汗蒸幕(Siloam)過一晚夜啦。機場去到汗蒸幕就凌晨兩點幾,訓幾個鐘就要起身搭9:00個班ktx去釜山。

松島天空步道>甘川洞文化村>釜山塔

去到釜山就放低行李係地鐵locker就直接去挽,第一個地方就去咗全長365m嘅松島天空步道。1

2

好快行完條步道跟住就去釜山必去嘅甘川洞文化村,成條村真係好大有好多影相位,尤其係小王子個到就特別多人排隊影, 行到一半覺得攰就係個到揾咗間食炸雞嘅入去食,不過我個人就覺得唔太好食~3

最後係差唔多日落嘅時間就去埋釜山塔,可以係高處眺望成個釜山!個㙮除咗可以睇景之外沿途仲有好多靚嘅佈置~

4 5

晚餐就去咗홍콩반점0410食地道嘅炸醬麵!食完晚餐翻locker攞埋行李就去酒店check in喇,因為機票比較貴嘅關係,所以都揀咗啲平嘅住宿,咁係釜山就住係Trinity Hotel 三人房大約$486 一晚。

Day 2: Skyline luge (斜坡滑車)

Skyline luge係全世界得四個國家有得挽,難得黎到釜山咁就緊係去挽下啦。

去到要坐空中吊椅上山頂即係起點,挽嘅時候可以自己控制車速,鍾意幾快都得!都真係幾刺激下~total挽咗3次咁多。因為來回車程都成幾個鍾,所以呢日淨係去咗一個地方。

6

Day 3: 五六島>海雲台>廣安里海水浴場

第三日就去咗五六島天空步道睇海景先,skywalk個入口有鞋套一定要著咗先可以行入去~

成條skywalk都係透明嘅,仲要係個懸崖上面,望落去都真係有啲驚。不過望住個海景吹下風都係幾舒服嘅。之後lunch就去咗釜山必食嘅雙胞胎豬肉湯飯!

7 8

9

跟住就去咗海雲台~高樓大廈隔離就係沙灘都幾特別,仲見到好多人係到餵海鷗。海雲台附近有間cafe叫做cafe roof top,望住個海景飲杯嘢都幾relax下。

10 11

夜晚就去咗廣安里海水浴場睇夜景,廣安大橋真係好靚!個到仲有得買啲小煙火黎放。

12 13 14

Day 4: 余佐川櫻花道> 首爾

終於黎到成個trip嘅重點!個日係鎮海軍港節櫻花慶典嘅第一日,朝早已經有好多人排隊搭緊車去鎮海賞櫻。未到余佐川橋沿路已經俾好多櫻花包圍住,雖然真係好多人,但係見到四周圍都係櫻花都值得!

賞完櫻之後就撘翻夜晚6點幾嘅ktx翻首爾~

而首爾嘅住宿就係弘大嘅egg guesthouse 三人房大級 $428

15 16

Day 5: 江村鐵道自行車>南怡島

因為唔係第一次去首爾,所以今次就去咗啲特別啲嘅地方。江村鐵道單車可以一路踩住單車一路睇景,雖然要踩差唔多一個鐘,但係其實有好多都係下坡所以唔係好攰。

17

鐵路單車去南怡島好近好方便,去到要再坐船/zipline先可以到達個島。可惜個日zipline冇開所以只可以搭船去。南怡島種咗成大片水杉,而係個島上亦都成日見到啲松鼠,孔雀…個啲動物周圍走!

19

Day 6: 梨大,明洞> 香港

成個trip都冇乜點安排去買過嘢,咁最後一日緊係去明洞,梨花女子大學去買夠佢啦!

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.