自駕四國之旅: 4日3夜快閃

作者: hoholife
12月 20, 2018

真係無諗過得4日假期我會去咗日本,但見有平機票班機時間又靚,足足玩到三日,一於黎個快閃自駕四國之旅!睇番d自由行blog, 好多都係教大家搭JR, 原來唔多自駕遊四國,不過今次由於時間有限,唯有只揀高松縣、德島縣及淡路島啦!

第一天: 到步、shopping、酒店

落機後梗係第一時間去攞車啦,所有租車公司喺埋一齊,所以好容易搵,仲會專車車到取車地方辦手續,非常順利及方便,好快就攞到車啦!

已經大約兩點幾,梗係搵個地方醫肚啦,只係離機場約20分鐘車程嘅 Aeon Mall 綾川店,有足夠泊車位,商場乜都有:買、食、玩… 最緊要有超級市場可以掃下飲品、薯片同手信先啦,今晚喺酒店都有得食下!

一到步揀咗間迴轉壽司食,日本食迴轉壽司重點係可以狂食咁唔洗睇價錢,因為一定比起香港嗰d又抵又新鮮又好味!

揸得車就係想去邊就去邊,唔知大家有無覺得日本嘅酒店如果係近市區或車站,位置方便嘅就一定細到連開個行李都有困難!所以我揀咗一間位置喺屋島要上山嘅酒店,房間頗大,環境寧靜、清幽、靚景(雖然我嗰兩日係落雨矇查查) ! 日式早餐都很豐富呢!

第二天: 金刀比羅宮、丸亀城公園

第二天早上就直駛去金刀比羅宮,時間充裕的話,真的要試下到烏冬學校整讚技烏冬!真係一個好好嘅體驗,有得食、有得玩、有得跳、仲有得拎,只係JPY1620,整埋食埋大約1.5小時,但記得預先上網預約,參觀金刀比羅宮之餘,增添多點樂趣!

只要上網一查金刀比羅宮,已經有很多關於佢嘅歷史及介紹,重點都係講緊嗰1368 級樓梯先到頂!很多報導都話慢慢睇下周圍嘅景色及商店,不覺辛苦,好快就到!但我呢個懶人,似乎到頂同我有一段距離,我只去到唔知有無一半嘅「旭社」 就回頭了,哈哈!

旭社

沿途紅葉處處,好靚

因為冬天嘅四國,基本上個天下5點就開始黑,6點前就黑晒,唯有抓緊時間去多個景點,去咗丸亀城公園,有免費停車場在公園對面,好清晰指示,重點係入公園唔洗錢的,只係上城樓才要入城費, 在公園已經睇到周圍嘅靚景,所以都唔洗上去了!跟著快快食多個讚技烏冬做晚餐,回程返酒店了!當然咁早就食飯,梗係要喺超市買d嘢食做宵夜啦!

丸亀城

第三天: 鳴門大橋、德島市、淡路島

第三天離開香川縣之前都去多個景點 – 玉藻公園(高松城跡),泊車免費,但一入公園就要付入場費JPY200, 不過都值回票價,公園裡真的十分古色古香,好有日本feel, 好靚!

跟著趕快的向德島縣淡路島口嘅 鳴門大橋公園及渦の道出發,因要駕駛個多小時,去到後都已經要食中午飯了,當然要試下那個好出名嘅鯛魚飯!這個鯛魚飯都算係有魚味,不過不失,但其實一點都不平宜,要JPY1900

鯛魚飯

其實周圍都已經可以望到個海,見到海面嘅起伏(當然唔係好清楚咁見到船渦),不過我一心都冇諗住行渦の道,只係出面望下都可以了,周圍環境比起個海浪更吸引呢!

鳴門大橋

黎到德島縣,就是要去德島市食碗出名嘅德島拉麵吧!自己在外面買票,再入內坐!因為不是吃飯時間,所以人不多!日本拉麵無論邊度都咁好食又抵食,正!

食完麵都要趕著去酒店,今次住南淡路,諗住自己有車,又訂咗間要上山嘅酒店,揸山路大約20分鐘,好似唔係好遠,但條路好黑,好似揸咗好耐咁,但總算有驚無險(其實本來唔知道咁入)! 選這間酒店因爲佢有溫泉(澡堂)浸個溫泉好舒服呢!食完嘢,浸番個靚溫泉,爽!

第四天: 大門嗚橋紀念館之洋蔥漢堡

話咁快到第四日了,慢慢食個自助早餐,心情都靚d! 日本人永遠都係好好禮儀嘅文族,職員會在停車場一邊靜待你離開,一直揮手道別直至你駛出車場,佩服、佩服!

回機埸前爭取多一個境點 – 大門嗚橋紀念館,但重點唔係佢,而係有一間好出名及攞獎嘅洋蔥漢堡! 剛剛食完早餐,真係食唔落,但唔緊要,因為嗰度有一個好大的洋蔥給遊客打卡啊!

另一有趣之處,佢有一部夾洋蔥機! 入面全部都係洋蔥!! 好得意啊!!

夾洋蔥機

短短幾天都覺得好充實,好玩,好舒服!四國,我會再來架!

 

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.