情侶.旅程 心動時刻

6月 24, 2019

參加咗ESD Wedding 嘅 “情侶.旅程 心動時刻” 嘅比賽,竟然贏到2獎呀, 係免費峇里島Club med 4日3夜呀 😱! 收到獎品後見到要去旅行一個月前先可以訂房,好擔心book 唔到。好彩我同老公嘅公司請假都方便先去得成,仲好好彩咁book 到asia miles 機票 😁😁~

終於都出發啦! 我同老公之前都有去過峇里,所以今次大部分時間都真係留咗係酒店

峇里

第一日因為飛機delay 咗2個鐘,我地去到酒店已經夠鐘食晚飯。一放低完啲嘢係房,我地就沖出去Agung restaurant 到食自助餐。 啲嘢食真係多到 😱😱 每個國家都有自己一個section,究竟佢地有幾多個廚師 🙈

峇里

食食吓嘢,有個GM 出黎話club med 嘅style 就係啲員工會坐落黎一齊食lunch or dinner. 所以今次佢就join 咗我地,同我地分享吓佢嘅經歷, 仲介紹咗我地去玩Club Med 有嘅service, 原來真係好多嘢。最好係佢有個BB 或者小朋友嘅club house. 啲家長可以放低小朋友係個到,每日都有唔同活動,咁啲家長就可以自己去玩/ 放鬆吓啦 (不過我地暫時未用到呢個service)

食完嘢就咁起身走人。Club Med 連飲品都係全包架,得閒飲吓酒,cocktail, 果汁,咩都有 👍 (check out 完仲可以用啲facility 同係咁食係咁飲)

峇里

每日Club Med 都安排唔同嘅節目,可以download 佢地個app 就睇到活動表。今晚就有類似馬戲團嘅表演/ 舞蹈,仲有Fire dance 睇,坐係個bar 到飲住嘢睇真係幾舒服 🍸 每晚都仲有Clubbing 架

第二日
我地一早book 咗去Ubud, 有好多影靚相嘅景點呀 😍 不過好可惜,落咗差唔多成日雨 😭

峇里

峇里 峇里 峇里

因為前一晚同個GM 傾完計,佢話Deck restaurant 個dinner 要早一日book. 咁我地琴晚食完飯去reception 啦,點知佢話booking 時間關咗,咁因為今日早出又未開,所以我地就叫reception 留張紙。點知返到黎先話private event, 今晚唔開 😓 咁佢又幫唔到我book 第3晚喎,因為又關咗。仲話已經fully booked.

但係因為聽晚已經係我地最後一晚,所以我要求同manager 傾。點知又即刻可以幫我 book 聽日 😓 即係點? 要嘈佢先會幫你做?

咁無計啦,結果又去咗Agung restaurant. 好彩啲嘢食同琴日有啲唔同

第三日
朝早玩咗paddle board.. 無人教都唔緊要,我地休息緊個陣拉咗個板上岸,個啲staff 仲同我講 “你係個邊攞板,唔該還返去個邊”。 第一,我未玩完; 第二,唔係我想係呢邊上岸,係啲水流推我過黎…

玩咗一陣就諗住去The Deck Restaurant late breakfast. 我地 11:38am 去到,佢原來11:30 關,差少少時間都唔俾入. 我地太肚餓, 唯有去Agung restaurant 食少少嘢,之後去附近影吓相,等到2pm 返去食lunch

個戶外地方好靚,周圍都係俾水圍住,好舒服。不過lunch 啲嘢就真係唔好食啦…

峇里

呢到有2個泳池架。一個Fun pool, 大人細路都去得,另一個就只限成人使用。Zen Pool 隔離就係草地,望住呢啲藍天白雲,同綠悠悠嘅草地…. 咁先係放假架嘛!

峇里

夜晚再返黎Deck Restaurant 食dinner, 今次好食 😋 龍蝦湯,Tuna tataki, 帶子, 法式燉蛋,全部都好好食呀! Lets treat this as our honeymoon dinner! ❤❤

峇里

第四日
今日決定訓到10點,起身食早餐 (好失望,咁大間酒店,遲check out 一個鐘都要收錢) 。周圍行吓,再食lunch, 之後係沙灘附近搵咗個位訓吓就出去按摩 💆‍♂ (不過好彩check out 完仲可以用啲facility 同係咁食係咁飲)

Club Med 地方大,真係幾多影靚相位 📸 不過有對難搵人幫手影相,都係自己帶腳架好啲。

峇里 峇里

峇里

峇里

雖然Club Med 好似包咗好多嘢咁,但係個booking system 真係差。要前一日先可以book Deck Restaurant 個dinner, 仲要係指定時間book; 水上活動又要個朝 9am 先可以book 😓, 仲要原來8:30am 左右去排隊 😥😥😥 無人講過, 搞到我地第3日9:30 到,windsurf 已經full 哂…唯有去玩paddle board..

有小朋友,或者只係想曬太陽就ok 嘅,不過如果大家鍾意多啲活動,explore 吓,就揀其他酒店啦

#寫出你遊歷 #GoHoneymoon #蜜月旅行

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.