作者: leungkwt
2月 9, 2017
我會將第四及五天的行程放一齊,因為這兩天行程較短,而且活動不多。
第四及五天
拜神唔見雞別問﹗走雞呀﹗
咁早起身,當然係去食新鮮魚﹗
鹿児島市中央卸売市場魚類市場

一早就去鹿兒島魚市場,下午就坐火車去「指宿溫泉」,鐵路便當亦非我想像中好食,外型好靚但絕非好食,今次我入住「花の温泉ホテル 吟松」,這間酒店我只住宿一晚便要回港,我絕對係廢青所以要返香港工作,為下次旅程賺點旅費。

去到「指宿站」如果要步行到「花の温泉ホテル 吟松」要30分鐘時間,所以如果你是自駕遊會更適合去指宿。

「花の温泉ホテル 吟松」

花の温泉ホテル 吟松
小管家
所有項目5分為滿分
清潔:4.5
服務質素:5
由你入住到離開,就好像有一位管家為你準備一切,有任何問題都會為你服務。比你睇下今次為我服務的小管家。
入住前會同你預約早餐及晚飯時間,你只要準時到達餐廳,即時有得食。
替你將行李送到房,Check in完後可即時出去玩。
飯後幫你開床,唔洗辛苦又唔識攪。
語言溝通:國語(普通話)、略懂英語
舒適:4.5
位置:2
如非自駕遊,附近沒車到酒店,附近沒有景點風景區。
價錢:$1800蚊(2日1夜) (和式房包早餐及晚餐)
只睇價錢好似好貴,但其實價錢包括早晚兩餐而且都很豐富,如果你有3~4人一起入住除出黎都只係HKD$600-800/晚,但係我所選的時房內有溫泉直到,另外天台有露天溫泉,而2樓亦有半室內溫泉。
溫泉時間:0600~2400
酒店總結:部份職員懂國語(普通話)及略懂英語,建議最少入住3日2夜,下午check in先享受溫泉,然後在附近休閒活動,第二日自駕遊到遠一點,晚上再回來泡湯享受生活。如果要入住最好去日本樂天網訂房價錢更便宜。
入住前為你準備特飲及小點心
精美小點
入住後當然就係去出名「砂むし会館砂楽」,由酒店步行過去只需要5分鐘。而附近部份酒店在酒店內亦有自家的砂樂,所以在預訂指宿溫泉區酒店時可以留意一下。「砂むし会館砂楽」可以帶手機/相機影相,而當地職員亦很醒目會主動幫你影相。玩完砂溫泉可以到附近欣賞一下周邊風景享受慢活消除在社會中的疲累。亦有少部份商店


輕鬆過後天色開始暗要回去吃飯﹗酒店為了增加都客人滿意度,會為每位入住客人提供免費影相服務,即時印張相比番你,這間酒店亦十分有心思會在沙灘上砌心形圖案等你隨時求婚,但對於我這位光棍望到想跳落海。

相中人唔係我

萬眾期待晚飯時間,酒店為了客人提供貼心服務,客人可按自己喜好在房內或餐飲區用餐,雖然是餐飲區但是每戶都有獨立房間不用怕被打擾,安心同朋友最愛享用酒店為客人精心炮製真正日本餐。

餐飲區提供獨立房間
我食左D咩都唔知﹗睇唔明


我好似未介紹所入住的房間,睇完上面貼心服務,對房間設施係唔係有點期待呢?當我打開房門職員已經為你將床鋪設置好,如此貼心酒店多年來還是第一次。我終於可以露天享受天體沖涼啦﹗光明正大地露鳥﹗社會壓力太大看來我壓抑很久了,睇黎都係痴左線。
接著就是不停試酒店內的溫泉,位於天台的露天風呂,讓你包攬對大海之餘亦能平安靜心情,有時候還有鷹飛到你面前,似是要跟你比拼一樣。(比拼什麼自己想想)
位置2樓的室內大浴場是引入溫泉水到內,雖說是室內但其實有半個露天溫泉若隱若現別具一格。

若果想睇更多露天風呂及大浴場照片,請留意鹿兒島(最後合集) 會將更多照片上載及提供行程安排。

行程亦到此尾聲。
分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.