作者: leungkwt
2月 9, 2017
可能睇完幾日你地會覺得都唔係好識計劃行程,沒咩幫助到你計劃,所以一定要睇下鹿兒島最後合集,我會將行程放出黎,希望幫到你計劃行程。
鹿兒島(4) – 預計星期三或之前
鹿兒島(最後合集)-包括行程計劃及已剪輯好短片相片。
預計星期六或之前

第三天

天氣有點不穩,幸好前天有睇天氣報告把行程改了,否則只能看到櫻島火山被一堆雲擋住。

去櫻島那日發現附近會有一個感謝祭會舉行,當然要扮下當地人入去感受下。


唔好只做低頭族或者只望商品,望下周圍景物你會有更多收獲,由於未開始所以周圍睇下影下相先。

終於開始啦﹗有些要錢,有些免費,即使要錢的也不貴,價錢真的很地道。
如果是香港免費的早就排光了。

睇下相左手面,唔係條女呀﹗
係鹿兒島黑牛,免費試食
日本人人性化的就是跟動物共容
$150Yen(約Hkd$10),如果是香港年宵這碗沒30蚊唔洗指意
有沒人睇得明張圖係講咩?


黑牛幾時先有得食呀﹗我就快餓死啦﹗
唔洗10分鐘排完可以食,唔知點解又係諗起香港要排幾個鐘先有一少件
見佢地燒燒燒沒落味料,點解D肉真係可以做到甜美
如果唔係唔帶得番香港,我一定買幾盒。

算係食左D野係時候去「かごしま水族館」繼續行程,路程很近行去都係10分鐘。



睇完已經四點幾啦﹗所以去返「ドルフィンポート」商場食野「廻る寿司 めっけもん」。
唔好睇少這間壽司,除左有可觀的小鮮肉同美女,佢架壽司係入口即溶(難以說明)。
因為無論食物或是人物太吸引,已經放棄影相。




食到飽飽。

食飽當然去行下消化下步行只需15分鐘再去「天文館通」(相沒影,睇第二天)。

少少戰利品
分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.