走到世界另一邊 加拿大旅行攻略

作者: Sabrina
2月 24, 2019

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

好多人去旅行,都會覺得搭長途機係一件好辛苦嘅事,今次,因為我哥哥係喺加拿大嘅不列顛哥倫比亞大學讀書,所以就趁佢嘅暑假,我就飛咗過去加拿大嗰邊探一探佢。今次就等我為大家介紹下我認為溫哥華有啲咩值得去嘅地方,有啲咩好西食,同埋有啲咩係一定要買嘅。

當然啦,如果你哋係喺九月去嘅話,咁就記得睇加拿大嘅楓葉啦,不過今次我都撞唔啱楓紅嘅時節,亦即係九月底到10月中,所以就冇得睇啦。

我今次主要去嘅地方係溫哥華,探完阿哥之後,我都去咗多倫多幾日,不過今次嘅介紹咗都係圍圍繞返係溫哥華先。事不宜遲即刻同大家介紹下第一個一定要去嘅地方先啦。

卡皮拉諾吊橋

卡皮拉諾吊橋係世界最高嘅步行吊橋,佢喺十九世紀末期興建,係溫哥華最古老的觀光景點。

呢條橋起喺卡皮拉諾河上面,呢條橋一開始只係用麻繩同埋木板嚟起,後尾先加返繩索之類。

除咗吊橋之外仲有一個cliff walk,如果你哋係畏高嘅話,又或者好驚嘅,就真係唔好行出去啦,我喺上面都見到唔少人因為腳軟,攤左係度郁都唔郁,唔想俾人笑嘅話,就首先衡量下自己嘅膽量先行上去啦,呢個景你可以睇晒兩旁嘅雨林,而企係高處嘅快感就更加唔可以用文字來形容,嗰種宏偉你真係要親身體驗過先知。

仲有呀仲有呀,呢度有一個一定要體驗嘅項目叫做樹梢冒險,佢就係由七座大橋連接着八棵樹,你可以企喺嗰啲吊橋上面欣賞下嗰啲樹嘅紋理,仲有一啲你喺地下係睇唔到嘅細節添。

卡皮拉諾吊橋距離溫哥華市中心只有 30 分鐘車程,詳細地址同車嘅時間表可以睇番https://www.capbridge.com/visit/shuttle-service/。你都可以搭232/236/247巴士,價錢方面,成人嘅門票係35.95加元, 65以上嘅長者係33.95加元,而學生嘅話就係29.95加元,青少年就係22.95加元,兒童就係12加元,但係如果你係六歲以下嘅兒童嘅話呢,就唔使俾錢啦。仲有呀,呢度唔係全偉開放架,(開放時間:1月4日至3月13日9:00-17:00;3月14日至4月25日9:00-18:00)

煤氣鎮(Gastown)

煤氣鎮可以話係溫哥華嘅發源地,佢仍然保留着好古老嘅面貌,煤氣鎮之所以叫做煤氣鎮,唔係因為呢度出產煤氣,而係因為溫哥華第一任市長嘅花名Gassy而命名。

煤氣鎮最著名嘅地標就係嗰個蒸氣鐘,佢亦都係世界上第一座有蒸氣推動嘅時鐘,如果你好彩嘅話,就會見到呢個蒸氣鐘嘅頭頂會冒出啲白色嘅蒸氣,同時亦都會奏住好好聽嘅世界名曲。

煤氣鎮嘅楓樹廣場仲會見到一個銅像,而呢個銅像嘅主角就係呢個煤氣鎮嘅發起人Gassy先生,呢個真嘅居民,就係起咗呢個銅像黎記念佢對呢個鎮嘅發展嘅貢獻。

呢度仲有唔少嘅古董店,紀念品店,畫廊,同埋一啲咖啡店餐廳酒吧等等,瀰漫着19世紀舊溫哥華既嗰種古典氣息,仲有淡淡舊歐洲韻味,喺呢度整返杯咖啡真係可以chill成日。

由市中心行過嚟都只係5分鐘,你亦都可以搭1號巴士,喺Water Station站落車。

史丹利公園 Stanley Park

史丹利公園雖然就叫做公園,但其實已經大到好似一個島仔啦,唔講唔知,呢個公園入邊仲有一個水族館,不過今次我就冇時間入去,所以都唔可以為大家介紹啲乜嘢,有興趣嘅就自己入去啦。我哋今次主要嘅活動範圍係東面,所以西面我哋就冇乜點行啦。

公園周圍都係一片綠色嘅草地,周不時都會見到啲小動物,佢哋已經唔係好驚人,我哋行緊埋去影相嘅時候,佢哋都冇乜點樣避。

呢度周不時仲有啲馬車行添。

如果你哋好彩嘅話,仲可能見到有人喺呢度舉辦婚禮添。所以,我認為史丹利公園真係一個好適合人哋出嚟散步,踩單車,影相,甚至係舉行婚禮嘅地方添。

交通方面,大家可以搭巴士19號, 240號, 241號, 242號, 246號,247號, 250號, 253號, 254號, N24號係St NS Gilford站落車。

加拿大廣場 Canada Place

加拿大廣場係溫哥華嘅地標之一,成個建築用咗五塊玻璃纖維製成嘅白帆布作為巨形帳幕。入面呢就有會議中心,碼頭,商店,酒店同埋一個劇場(係全球首座永久性IMAX 3D戲院)。唔講唔知,呢度仲有水上飛機比你玩,你可以沿著條海岸線行翻一圈添。Canada Place就係skytrain嘅最後一站waterfront,又或者搭巴士1號、22號、23號、35號都得。Canada Place夜晚會係白帆上面都會打燈,仲會變換樣式同埋燈光。

野食

終於嚟到嘢食啦,喺加拿大最出名嘅梗係冬甩啦,冬甩被譽為烘培界魔戒,係德美甜品入面最為人熟悉同埋受歡迎嘅其中一種甜品,今次我就介紹喺溫哥華兩間一定要食嘅冬甩鋪頭,如果你係鍾意食甜品嘅話,仲等咩呀,即刻錄落去睇啦。

Cartems Donuterie

呢間鋪頭嘅招牌動物就係佢嘅甜甜圈公仔,呢度嘅冬甩嘅設計都好有創意,仲有唔少女仔都鍾意嘅玫瑰花茶葉等等嘅款式,一邊嘅座位都唔係好迫,叫番杯咖啡絕對係可以坐返半日嘅。

地址:534 West Pender Vancouver, BC

營業時間:

星期一至四: 7am-8pm

星期五: 7am-10pm

星期六: 10am-10pm

星期日: 10am-6pm

Swiss Bakery

呢間鋪頭嘅冬甩,同我哋平時想出嘅冬甩嘅樣係有啲唔同,佢係用鬆脆口感嘅法式千層麵包嚟整成冬甩咁樣嘅外型,如果你係鍾意食麵包嘅話,呢個鬆脆彈牙嘅口感更加令你一試難忘,絕對推薦又鍾意食麵包又鍾意食甜品嘅你。呢間鋪頭仲會根據季節而推出季節限定嘅口味,例如秋天佢有出過一個叫做肉桂南瓜嘅口味

地址: 143 E 3rd Avenue, Vancouver, British Columbia V5T 1C7, Canada

營業時間:

星期一至五:7am—6pm

星期六:8am—5pm

介紹完甜品,我都為大家介紹下溫哥華一啲比較出名嘅餐廳,大家可以按照自己嘅口味去試。

Flying Beaver Bar & Grill

呢間係一間起河邊嘅餐廳,除咗有靚景睇之外,呢度周不時都有水上飛機起飛同埋降落,大家可以一路食嘢一路欣賞,如果嗰日天氣好,大家仲可以坐喺戶外吹住海風咁樣食嘢,呢度星期六日仲會有音樂表演。呢度最出名嘅食物就係Poutine,佢可以話係好代表到加拿大嘅一種食物,主要來講係一啲炸薯條上面林左啲芝士同埋肉醬汁。

Cheese cake etc Vancouver

係呀係呀又係甜品呀,呢間應該係溫哥華最出名嘅芝士蛋糕,呢間雖然係好出名嘅鋪頭啦,但係佢淨係開夜晚嘅,咋都真係幾大牌下。

春秋火鍋Landmark

溫哥華其實都有好多唔同地方嘅嘢食,佢哋都做得好出色,例如香港嘅雞蛋仔,越南河粉其實溫哥華都有得食,如果你去到溫哥華,而又好想打邊爐嘅話,咁你就要來呢間春秋火鍋,佢係由夜晚五點鐘開到凌晨兩點鐘,呢度嘅牛肉好新鮮,亦都有港式麻辣湯底,當然唔少得丸,豬紅同埋海鮮,不過呢度唔係任食,而且單點嘅價格都比較高,唔係呢度食嘢可能就會大出血啦。

Pajo’s Fish & Chips

呢間鋪頭係專食英國嘅炸魚薯條,同英國嘅味道其實都差唔多。

手信

去旅行梗係要買番啲手信比啲親戚朋友啦,今次就介紹下溫哥華一定要買嘢手信。最常見嘅加拿大手信就係冰酒,楓糖,魚油,維他命等等。

楓糖系列商品,例如楓糖漿,楓糖餅,楓糖茶,楓糖朱古力,其實係普通嘅超市藥房或者紀念品鋪頭都會買得到。我今次要介紹嘅同埋推薦嘅楓糖夾心餅就係呢隻Dare,呢個餅乾食起嚟好香脆,而且楓糖味好突出,好清甜,如果配埋茶或者咖啡,就會減低種油膩嘅感覺,價錢方面就係$5兩盒。

加拿大冰酒

冰酒簡單d黎講,就係係低溫下採摘冰凍嘅葡萄,之後再壓榨成汁而成嘅葡萄酒,

而一支加拿大冰酒都一定要符合VQA嘅規定,所以係買加拿大冰酒個陣記得要睇清楚上面有無VQA嘅字樣。我今次要介紹嘅同埋推薦嘅加拿大冰酒 ICEWINE ($76),我覺得佢比較易入口,所以就買左。

維他命D雜 ($6-11)

呢個絕對係買比屋企人最佳嘅手信,唔少上咗年紀嘅人,就好似我嘅爸爸媽媽咁,其實好多時都要食一啲維他命,不過由香港代理嘅維他命其實都好貴,所以今次去到加拿大就買咗幾盒返嚟,價錢有平有貴,最主要都係睇吓你買幾多粒同埋你嘅品牌,你可以去一啲溫哥華嘅藥房買,或者你臨走嗰陣係機場買都得。

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.