泰國親子遊:華欣篇 遊酒莊 騎大象 靚景美食

作者: laichimama
9月 3, 2018

提起泰國好多好似我地有嬰幼童的家長都會有所遲疑,對環境,食物,衛生情況等都有所擔心。所以可能大家係帶細B親子遊首選都會係日本,台灣等熱門地點。但其實泰國亦係一個不錯一家大細出遊的好地方。

今次先倒轉行程由華欣講起,上次我地去澳洲有參觀酒莊,今次黎泰國我地亦有參加華欣的酒莊 Hua Hin Hills Vineyard。


孖寶總係要跟住我地遊一d不一樣的行程,但這不是很好嗎? 其實旅行我成日都覺得去咩地方唔係最重要,同咩人一齊欣賞同細味沿途的風景先係最重要。


我一向真心欣賞孖爸呢d輕鬆自在的行程,唔會趕跑一些所謂的景點,畢竟帶住兩個小人唔到你唔寫意慢活,其實係想快都唔得…..LOL!

講返華欣酒莊原來前身係大象園,之後由2004年,酒莊老闆開始規劃種植grapes、釀造葡萄酒,酒莊以Monsoon Valley Wine最為聞名。

我地由華欣市區自己揸車過來,印象中好似around 30-40mins左右,如果唔係自駕嘅亦可以係Villa Market搭酒莊每天來回的收費專車入來。

我地自己開車在酒莊內四圍看,慢慢行下,亦可以join遊覽車帶大家遊莊園。不過因為我地5月去個陣唔岩season,見唔到全部都係grapes的壯麗,但就見到成地都係mango的情景。唉…..雖然我唔食得,但mango好像在香港都賣得唔平架,而佢地因為熱帶水果出產多,反而全部掉下來都無人理,為一眾mango食家感到好似好浪費咁。

酒莊可以比大人同小朋友一齊坐大象繞住酒莊行欣賞風光,我地遠遠都見到有人坐緊大象遊莊園呢!亦可以選擇feed大象,可能我地之前係曼谷feed 長頸鹿當天的情況實在太dirty,所以當我地問孖寶想唔想騎大象,兩個都異口同聲表示NO NO了!

遊完莊園,大家一定要去餐廳The Sala Wine Bar & Bistro用餐呀,呢間餐廳食物水準不錯,而且都係一些外國客人前來用餐的,環境同氣氛真的很不錯。絕對可以令人心情放鬆,有優閒自在的感覺,以食物水準同餐廳環境黎講,價格一D都唔算貴,可以話係CP值高呢。

因為孖爸要開車所以我地都無咩點品酒,只係叫咗一杯cocktail 試下,望過去見到好多酒得都有得獎呢!

因為我地行完酒莊,上餐廳個時咁岩下雨,我估如果好天氣係度用餐一定會感受更深啊!

我覺得無論係情侶、朋友、定係好似我地咁一家大細,一話係想品酒嘅你都好岩黎呢度喔,遠離城市喧囂,比自己嘅身心靈真正來渡假!

參考資訊:

華欣葡萄酒莊 Hua Hin Hills Vineyard

電話:+ 66-81-701-0222

地址: Moo 9 204 Baan Khork Chang Patana Nong Plup, Hua Hin 77110, Thailand

網站:https://www.huahinhills.com/

Facebook Page:https://www.facebook.com/huahinhills/

營業時間:9:00 am- 6:30pm

早餐供應時間:9:00am – 11:00am

餐廳服務:11:00am – 6:30pm

#寫出你遊歷

#hutchgo資助旅費1000蚊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.