快閃! 4日3夜大阪福岡夏日之旅^O^

作者: Miffy
10月 24, 2018

哈哈! 你無睇錯,我也無打錯,今年8月我和老公用左4日3夜快閃大阪同福岡!

話說我和老公每年的假期有限(相信也是香港好多打工仔的情況吧 ^^|||),但我地兩個都未去過大阪和福崗,又兩度都想去,所以就大膽買下Open jaw 的機票,一於來過2天大阪,2天福崗的自由行! 出發前我地做左好多資料搜集,發現網上幾乎沒有四天遊兩地的快閃行程,既然機票已買,假期已劃好,去就去啦 ^o^

DAY 0+1

IMG_3948

時間有限,我地當然選搭紅眼機,咁一落機就可以去玩啦!

出機場時,先買山陰&山陽JR PASS ,咁就去邊都方便! (格個價,跟我這個行程買PASS最抵)

酒店方面,我地住係大阪站附近,咁又可以慳返D時間去玩

CHECK-IN 酒店後,我地都好肚餓,於是去左黑門市場醫下個肚仔先

黑門市場入面的食店多到花多眼亂,最後食左超肥美的吞拿魚,多到瀉的即開海膽同埋鮮甜多汁的蜜瓜

IMG_3991IMG_4018

之後就去心齋橋掃街同去大阪站附近的商場血拼!

IMG_4118

貪心的我們重去左大阪城公園朝聖! 行到出曬汗! (也可選搭公園內的付費車仔)

IMG_4211

又食又買又行話咁快就到黃昏時間,終於來到第一日的重點行程—–伊丹市花火大會^O^ 在日本全國,每逢夏天在不同地方都會舉行花火大會,出發前我地花左好多時間,終於在日本網站找到相關資料!

點火式歷時一個小時,好狀觀好有氣氛!

IMG_4321

不少當地人穿著浴衣赴會,好似卡通片咁!

IMG_4374

場內有過百的小食和遊戲攤檔,好不熱鬧! (有機會一定要去一次火花大會呀)

IMG_4402

Day 2

第2天一早起床,乘JR到京東,半個鐘就到

來到京都,最期待就是和老公手拖住手,漫遊古城啦!

IMG_4451IMG_4470

這幾天天氣十分好,點影都好靚,可全身也不停流汗呀! (怕熱的人,就避免夏天來日本啦) 清水寺仍維修中,唯有下次再訪。

中午,我們到一早預約好的餐廳吃懷石料理,環境清幽,食物精緻。

IMG_4507IMG_4517

可惜時間不夠,未有時間到鴨川試一試納涼床籵理,唯有在對岸影影相,享受美景啦!

IMG_4612

兩日大阪之旅結束,晚上坐JR 前往博多啦~~~

臨上JR前當然買些食物上車食啦~~

IMG_4641

DAY 3

來到福岡,我老公話一定要自駕去熊本同熊本熊朝聖,幸好一早在網上做定功課,發現熊本熊都幾勤力,暑假期間幾乎天天返公司辦公呀 (早上/下午各一場)!

IMG_4700

我地10:30am 到達Kumamon Square,已經有好多fans到左等偶像啦! (地方不大,記得早到,不然人太多會暫停入場呀)

11:00am準時開始,雖然全程以日語旁述,但單看熊本熊的動作,已笑到停唔到啦! 熊本熊臨走前會和小朋友來個近距離接觸,當然大朋友都可出去道別啦!

IMG_4703

下午,我們出發到阿蘇火山,因為之前發生的大地震(希望唔好再發生呀⋯⋯),阿蘇火山的觀光纜車也一直停駛自今,幸而最近開放了自駕通道,讓遊客可再一次與阿蘇火山面對面。

(出發前記得上網Check下阿蘇火山的開放情況,免得白行一趟)

IMG_4757

上阿蘇火山的行車路,靚到要停下來欣賞!

IMG_5463

由於偶有硫磺味,建議帶定濕紙巾有需要時掩口鼻。

IMG_5492

晚上前往柳川市吃鰻魚飯(聽聞全國最好吃的鰻魚飯都集中於此),傳統的鰻魚飯原來是蒸呀! 好肥美!

IMG_5532IMG_5534

由於已經入夜,吃完飯就回博多啦!

下次要早些來,行下柳川市,影下相。

DAY 4

不經不覺來到第4日,亦是行程的最後一日,由於只得數小時,當然是盡情買手信回港啦 ^O^

IMG_5580

最後血拚!

IMG_5609IMG_5652IMG_5655

後記:雖然大阪福岡兩地遊只有4天,行程比較急趕,但能對兩地都有基本的認識,為下次深度旅程作了預演。

同時,又可以滿足我和老公的願望,一次過參加花火大會、探熊本熊、登阿蘇火山^O^

IMG_5670

希望這一篇獨家遊記能為你地 (特別係假期唔多的打工仔^O^) 帶來一點點靈感啦!!

期待下一次旅程啊!!

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.