從人間天堂馬爾代夫回來了! Dusti Thani Maldives 分享篇

作者: 15abelle
8月 25, 2015

Hello~ 我係靚絕既Maldives返黎啦~~好唔捨得我既天堂之旅!

我同老公今次入住 Dusti Thani Maldives!

事前有好多朋友問我可唔可以係水上屋落水。因為之前有朋友話酒店唔俾。

而家可以話俾大家知係可以架!!

為左安全起見,要先係Marine Center借救生衣(費用係全免, 不過當然要簽免責聲明)

其間無職員要求要參加浮潛班先可以借救生衣。

不得不提 Dusti Thani Maldives 既服務好到加零一!基本上由Male至Resort到Resort至Male都有staff接應!安排得好好!

所有staff都好friendly同好nice!!!

我地坐夜晚10點機返香港, 之前都諗過會唔會係機場呆等。因為酒店通常都係中午12點check out。

走前一晚Butler通知我地會係下午1點接我地去Beach Villa度休息至下午5點先check out! (聽到個刻實在太感動!!而且唔需要我地額外俾錢~)

消費方面我地共用左約HKD2000。主要消費係Dinner時叫既飲品同埋每人做左個body massage!

我亦都好感恩係Maldives其間天氣唔錯。只係第一晚落機落左少少雨同第二日入住Dusti Thani時天氣陰天外, 其他時間都好好天!

送上一張我好鐘意既相!一片藍既景真係無敵!謝謝我哩世人御用攝影師幫我影左好多靚相!

27621_1440408622uz4q

原文轉載自: https://wow.esdlife.com/space.php?uid=27621&do=blog&id=258853

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.