大學畢業之旅,捷克布拉格,正

作者: Justin
1月 24, 2019

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

讀左差唔多四年大學,今年終於到我畢業啦,中學大家去畢業旅行,多數都會揀番啲亞洲地區,例如韓國日本泰國等等。而家大學畢業,就梗係同返啲大學朋友去下歐洲澳洲,出走一下,返咗嚟先面對搵工嘅挑戰啦。

而我哋今次就選擇咗布拉格呢個地方,即刻可以玩景點都幾多,而且仲有好多唔同種類,鍾意歷史嘅朋友就係睇吓教堂博物館,仲有唔少中世紀建築同埋靚景,而果啲文學文藝氣息比較重嘅人,布拉格呢個咁浪漫嘅城市,絕對拍得住歐洲嘅巴黎,米蘭等等嘅城市,呢度充滿着一種自由創作嘅氣氛,會被都唔少靈感人,所以你都俾人逐出好多音樂文學等等領域嘅傑出人士,其中一個好出名嘅例子呢個就係作曲家莫札特,佢曾經係布拉格創作過唔少嘅經典。所以,你係布拉格周圍都會搵到歌劇院、音樂廳、博物館、美術館、畫廊、戲院同埋書局,鍾意藝術嘅朋友更加唔應該錯過喺布拉格嘅藝術表演添。

就等我首先簡單介紹下布拉格先啦,布拉格可以分為五個區域,分別係舊城區、新城區、猶太區、小城區同埋城堡區。唔同城區都有特定嘅景點。

舊城區景點:舊城廣場、舊市政廳、天文鐘、聖尼古拉教堂、提恩教堂、小廣場、哈維爾市集、查理大橋、史塔佛夫斯凱劇院、火藥塔、市民會館、海柏尼劇院

新城區景點:慕夏博物館、瓦茨拉夫廣場、歐洲大飯店、國家博物館、羅浮咖啡、伏爾他瓦河畔、國家戲院、跳舞的房子

猶太區景點:梅瑟會堂、舊新猶太教堂、西班牙會堂

小城區景點:小區廣場、聖尼古拉教堂、約翰藍儂牆

城堡區景點:主教宮、聖維特大教堂、舊皇宮、聖喬治教堂、黃金巷、華倫斯坦花園、皇家花園

高堡區景點:聖彼得聖保羅教堂、城牆遺址、聖馬丁圓形建築、國家墓園

舊城區景點

舊城區係布拉格最熱鬧最集中幾個區域,因為我哋嗰間酒店係老城區,老城區同舊城區係好近嘅,我哋只要徒步就可以行到過去舊城廣場,火藥塔,查理大橋等等嘅景點。雖然景點係比較多,但其實只係需要用一日時間就差唔多可以行晒你要睇嘅嘢嫁啦。我哋去嘅第一個景點叫做查理大橋,我認為佢係布拉格入邊最靚嘅景點之一,所以我朝頭早去完之後,都專登係黃昏嘅時間翻返嚟呢度影下個鹹蛋黃。如果大家有時間嘅,可以嚟呢度影日出,我相信別有一番景象。

之後我哋就去咗舊城廣場,呢個廣場上一次過有晒泰恩教堂,舊市政廳,天文鐘,聖尼古拉教堂等等嘅知名景點,而且周圍仲有石聖母之屋,獨角獸之屋,石羔羊之家呢啲好值得去睇嘅特色建築。識少少建築或者歷史嘅朋友,就可以喺布拉格一次過見識到哥特式嘅教堂,新文藝復興嘅風格,仲有巴洛克風格同埋落可可風格你都可以見到添。因為每個景點都好相近,所以我一開始咪話其實舊城區一日都睇得晒啦。

清晨路過舊城廣場

泰恩教堂

天文鐘

一分鐘之屋

火藥塔係布拉格一個幾重要嘅地標黎,佢係舊城區一邊界。點解佢叫做火藥塔呢,就係因為17世紀呢卡用嚟製教堂火藥嘅地方。二喺火藥塔隔離呢就係海柏呢劇院,係相對上比較簡樸巴洛克建築物,一邊每日都會有唔同嘅音樂表演,大家可以俾錢買入場票係呢個音樂廳入邊睇一睇音樂劇。

新城區景點

布拉格嘅新城區同舊城區只係一路之差,不過遊客嘅數量呢就比喺舊城區少好多,而且都冇舊城區咁有咁多咁懷舊嘅建築,俾人一種住宅區嘅感覺。新城區主要都係睇一啲景點為主,下邊就俾啲相大家睇吓啦。

慕夏博物館

瓦茨拉夫廣場

跳舞的房子

黎到歐洲,真係要學吓當地人咁整返杯咖啡飲啦,而新城區就有一個好值得朝聖嘅布拉格知名咖啡廳,佢就係由1902年開業到而家又差唔多成100年歷史嘅羅浮咖啡館,你喺嗰度食嘅唔係嗰度嘅食物同埋咖啡,而係嗰度充滿着咖啡文化嘅氣氛,喺嗰度同當地人吹下水咁樣,又過咗一日啦。

城堡區景點

城堡區必睇嘅就梗聖維特大教堂啦,佢係一個主教座堂,教堂嘅兩側尖塔有成97呎咁高,所以好近距離呢系好難影得晒佢全部嘅樣嘅,佢由1344年開始起,起左差唔多成600年先起好,係一座傳統哥得式大教堂。

聖維特大教堂

觀景台

小城區景點

小城區其實就冇乜景點嘅,如果大家嘅時間好趕急嘅話,我就建議大家唔需要黎小城區啦。不過呢度嘅咖啡同埋早餐係好好食嘅!

萊特那公園

高堡區

黎到高堡區,最出名嘅就係聖彼得同埋聖保羅教堂,不過入邊其實冇乜特別。

聖彼得與聖保羅教堂

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.