十日由南到北玩盡葡萄牙!里斯本景點一覽!

作者: emma
11月 24, 2018

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

葡萄牙一直是我旅行To-Go List 的榜首,今年終於可以起行,真係好很興奮呀!由於出發前一個月先決定,所以機票都要起碼6K 以上。格哂價之後,發現hutchgo飛open jaw 最抵 $6500,咁就踏出我去葡萄牙嘅第一步!

行程得短短十日,真心唔夠,如果想了解當地歷史文化,一星期玩一個城市就差不多!今次短Trip行程包括: 首都里斯本(Lisbon),里斯本近郊(Sintra) ,南部城市(Lagos) ,北部城市波圖(Porto) 。

第一次搭土耳其航空,都算係舒服,同埋飛機餐幾好食!哈哈,不過年紀越大,坐長途機Pat Pat痛呢種痛苦,真係揮之不去!

先同大家介紹下係里斯本嘅Key highlight!

里斯本景點主要分佈係新城(Bairro Alto) ,舊城 (Alfama) ,貝倫區(Belem) 。

里斯本景點—28號電車
去到里斯本點可以唔坐下出名嘅28號電車,電車遊走Alfama同Bairro Alto地區。基本上28號電車會經過大量嘅著名景點,如果有買Day Pass就最抵,可以隨便上落車。電車上,有好多提示提大家小心扒手,我自己就覺得幾安全,反正側邊一齊搭車嘅都係遊客。當日其實沒有特別要去嘅景點,純粹想坐電車,後來去到Baixa-Chiado站附近,聽到有人表演音樂,所以就落車欣賞!其實去到里斯本所有地方都好近,除非你要坐火車去其他城市,市內觀光甚少需要坐地鐵。

IMG_7342

去到里斯本,去到邊都可以隨時捕捉到28號電車的蹤影
IMG_7349

位於Baixa-Chiado站外的空地係途人同遊人駐足嘅熱點,經常有藝術家表演,有表演音樂、唱歌、魔術等等。當地Artist 好識同觀眾交流,會請觀眾一齊跳舞,唱情歌畀女觀眾聽(冧到暈) ,氣氛好熱鬧!

IMG_7360

里斯本景點— Alfama舊城區 (睇景一流)
Alfama舊城區係挑戰大家腳骨力的地方,但好值得!幸運的我冇跟到Google Map行,跟住當地人搭電梯,成功省左上4-5層樓嘅力氣!呵呵!唔想行可以選擇坐28號電車,但溫馨提示喜歡飲酒嘅朋友,遊走舊城區嘅時候,會遇到不少小店賣Port wine的,價錢好平,1歐一杯,一路行一路飲!以下係我去過嘅觀景台,推廌大家一去。

Miradouro das Portas do Sol
旁邊有好多餐廳,有時間絕對要坐低飲杯白酒,欣賞舊城區風光!當日仲有3大架遊輪停泊,勁過香港遊輪碼頭!

IMG_7673

Miradouro da Graça
可見到城市另一邊全景,遠望可以見到4月25日大橋。

IMG_7723

里斯本走到邊都有好多graffiti,創意無限!大家鐘意睇塗鴉藝術嘅,真係唔可以錯過!

134 124

里斯本景點— 貝倫區(Belem) 發現者紀念碑 Padrão dos Descobrimentos & Belém Tower 貝倫塔

如果遊覽貝倫區?貝倫區位於里斯本西南面,路程用走的會比較辛苦,可以去到Cais do Sodré站,坐4個站火車到Belem站,十分鐘就到。跟著河邊向北行就會見到發現者紀念碑及貝倫塔,向南行會見到著名博物館MAAT。走到MAAT上面,仲可以影到25 of Abril Bridge (4月25日大橋) 的全景!

發現者紀念碑係一個紀念 15 至 16 世紀航海時代嘅紀念碑,所在位置就係大航海時代葡萄牙人出海的地方。紀念碑上刻了很多在航海時代極具影響力的大人物,恩里克王子、伽馬(發現印度航道) 、探險家麥哲倫(第一個率領船隊環遊地球)、有航海家、旅行家、數學家、歷史學家、畫家、傳教士及皇室成員等等!紀念碑兩邊人物是不同的,總共有33位,大家可細心研究。

122

Belém Tower是聯合國文教組織認定的世界文化遺產之一,原來用來防禦港口用,所以堡壘內設有好多砲台。Belém Tower係收費入內觀看,但我去到已是黃昏時分,建議大家早點去避開人龍。
1242
睇到相都覺得當日天氣陰沉沉,點知原來當晚有個成百年來第一個在大西洋登陸葡萄牙的颶風。難怪覺得當晚的雨大得有點兇狠,但風力實則很弱。不過颶風登陸對當地都做成不少破壞,多區停電及塌樹。

仲有以下里斯本景點都係當地人推介嘅好地方,不過可惜唔夠時間!
文青集中地LX factory (聽聞有好多得意野,手工藝品賣)
153

13

百年葡撻店Pastéis de Belém (聽聞要排大半小時先買到,最憎排隊的我寧願唔買,試其他店!)
葡撻的話,我自己試左一間叫Manteigaria,都算係葡撻店數一數二的,我覺得好好食,新鮮食又熱又脆,不過對亞洲人來說,可能口味還是偏甜。
12

下次帶大家直堵南部Algarve 地區的南部城市 Lagos!享受陽光與海灘!

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.