世界遺產 美國大峽谷國家公園

作者: Wolly
10月 24, 2018

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

呢個暑假我終於儲夠錢去美國啦嚟到美國就梗係要去睇大峽谷啦,因為我個friend識揸車嘅,所以我哋就係自己揸車入去啦。由Vegas 揸車入大峽谷都只係差唔多四粒鐘嘅車程,所以我哋都順便去咗胡佛水霸。

1 2

當你就到國家公園入口嗰陣,佢出邊有一個細細地嘅俾你買嘢嘅地方,入邊有麥當勞,油站,郵局比你寄post card ,餐廳仔同埋啲便利店。因為大峽谷好大喇,所以我哋都會喺嗰度留一晚夜,而我哋嗰間酒店呢都係嗰個商業圈入面,如果你想訂國家公園入邊啲酒店嘅話,你就要早少少訂,因為係好多人book 㗎,同埋個價錢都會好貴,但都有佢嘅好處例如夜晚就可以喺大峽谷入面望到成片星星啦。

3 4

由小小商圈開往國家公園入口收費,右邊將先經過大峽谷國家公園嘅地標招牌,(有停車位),泊車要比錢㗎大家要留意啦,票價同相關入園資訊可能有變動,去個陣記住check check website。比左錢就可以攞到繳費證明,記住痴番喺擋風玻璃前面等嗰啲服務員可以睇得清楚,同埋遊園導覽簡介,入面有園內免費接駁巴士嘅路線圖。

5 6 7

入嚟呢多數都係要買七日嘅飛,如果你有多時間嘅話,我就建議你去晒佢唔同嘅路線同埋景點,入面嘅推薦景點就有

  1. 日出推薦賞點: Mather Point、Yaki Point (橙線: Kaibab Rim Route)

自 Grand Canyon Visitor Center 行去 Mather Point

  1. 日落推薦賞點: Hopi Point (紅線: Hermit Road Route)

無停車場,建議你開車去藍線Verkamp’s Visitor Center停車場停車後,再轉紅線免費巴士

  1. 全景推薦賞點: Mohave Point (紅線)、Navajo Point (自己揸車)、Desert View (自己揸車)

日景篇.Mather Point

咁大個仔都未嚟過大峽谷,今次終於有機會去到,我淨係睇呢個景點啊,睇咗我差唔多半日啦,呢度真係好神奇,真係唔可以唔佩服大自然嘅鬼釜神工。俾個溫馨提示大家啦,如果你夜晚想出去睇景嘅話,就記住着多件衫啦,因為日夜溫差係好大㗎。

8 9 10

日落篇.Hopi Point

11 12 14 13

星空篇.Grand Canyon Visitor Center Parking

Check in 完,食埋dinner,差唔多 22:30 ,我地就開車入園睇星星啦。沿途係完全無光害的情況下,你係摸黑前進,強烈建議大家要記得帶個手電筒。

15 16

今次介紹大峽谷就介紹到呢度啦,希望大家都有機會去啦。

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.