偽文青京都時光倒流 ⛩🏯🎎🍵

作者: 西豐隆盛
4月 6, 2019

京都,令人即時聯想到寺廟、藝伎、櫻花、抹茶、和服的千年古都。

十幾年前第一次遊日本,就係去京阪神。之後再去過京都幾次,祇園、清水寺、金閣寺、八坂神社、嵐山渡月橋、嵯峨野小火車等例牌景點,都去過了。上年再去,適逢明治維新150周年,決定走條偽文青懷古路線!

小弟對日本幕末歷史特別有興趣,今趟旅程有兩個重點:1) 東映太秦映画村,2) 二条城,兩處都有濃濃江戶時代色彩。

飛関西機場,落機即刻坐JR Haruka列車去京都。既然係歷史之旅,決定住古色古香的「藏屋」(日文係蔵屋),即係翻新過的傳統「京町家」,既保留傳統和風,亦相當新淨。

太秦映画村

去太秦映画村,可以坐JR嵯峨野線去太秦站,如果時間緊迫,同一日順道去嵐山、嵯峨野都好方便。

向來唔鍾意堆砌出來的主題公園,迪士尼呀、環球影城呀,都無興趣,但太秦映画村係例外,因為彷彿走進時光隧道,回到江戶時代,遇上赫赫有名的歷史人物。

江戶風情城下町

 

吉原花街,古時尋花問柳之地

定時的表演,呢場係新選組劍客激戰某某

 

遊客大把影相打卡機會

所謂「映画村」,即係電影片場,當然要參觀吓電影製作。呢場拍刺客與護衛激戰,十分詼諧有趣。

 

幪面超人出沒注意!有個展館有歷代幪面超人。唔肯定是否期間限定,去之前最好上網查一查。

村內餐廳,當然都以東映製作的歷史劇為主題

二条城

世界遺產二条城,係由開創江戶時代的德川家康興建。德川幕府在江戶(即係東京),偏偏於天皇所在的京都建城,每年只有去京都見天皇時才住幾日,但就此為世界留下文化遺產。

日本的古城,例如大阪城、熊本城、通常有天守閣,咁二条城的天守閣呢?原來於1750年被雷劈中後焚毁,自此沒重建。所以新舊首都東京同京都一樣,都無天守閣。上圖就係二条城天守閣遺跡。

二条城最有名的事件,發生於1867年,江戶幕府第十五代將軍德川慶喜在此舉行「大政奉還」儀式,將政權歸還給了明治天皇。日本經過鎌倉幕府、室町幕府、江戶幕府,連續682年的幕府時代到此為止。翌年1868年開始明治維新,日本走向現代化。

河原町附近歷史遺跡

祇園及河原町一帶遊客區,都有唔少幕末歷史寶藏,例如坂本龍馬遇害地……

「池田屋騷動」遺址。新選組半夜突擊池田屋,捕殺尊王攘夷派。

明智光秀

途經亀岡站,見到明智光秀的絕命詩: 「順逆無二門,大道徹心源。五十五年夢,覺來歸一元。」

係,就係於「本能寺之變」造反害死織田信長那位明智光秀,就算唔係戰國迷都可能聽過。話說明智光秀奉織田信長之命統治丹波時,在亀岡築了亀山城。於是亀岡市每年5月3日舉辦光秀祭,戰國迷不容錯過。

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.