[出走Galapagos睇動物之旅] 今晚出發去南美睇企鵝啦!!!!!!

6月 2, 2015
尋晚零晨三點半, 仍在執行李中… 臨出發去大旅行前, 工作忙得不可開交, 最後的工作天是個星期五, 也要做到10點半才能下班. 去到將email set up out of office notice那刻, 真的好滾動呢!!! 雖然最後還是忍不住星期六有工作了一點… 大概是有被虐傾向?
即將踏上兩星期的南美之旅了, 有得上網的話一定會努力更新Facebook page和大家即時分享. 今次忙得想提早收集地址寄postcard的機會也沒有. 上次去馬爾代夫儲下的地址又不見了…. 有興趣收postcard的朋友/WOW友/follower, 煩請呢兩日去我Facebook page inbox我你的地址呀!!!
有興趣又未like我page既朋友仔可以去看一下啊:
好期待跟企鵝浮潛呀!!!

28958_1433182379HAex

原文轉載自: https://wow.esdlife.com/space.php?uid=28958&do=blog&id=250347

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.