[海馬仔泰好玩] 華欣親子遊

作者: Lorna
3月 23, 2019

今次是海馬仔第3次出遊 – 一家16人由海馬媽媽做領隊去到泰國過聖誕 ^^

.

早上凌晨4點機到泰國,由於一行16人出遊,我們訂了兩架大車。由泰國機場直去華欣,因為清晨的關係,無塞車,約2小時就到達目的地酒店。

.

Market Village (商場)

太早的關係,我地放低了行李後,約早上8點

我地去了附近只需步行5-8分鐘的商場食個早餐先。有開的只有 McDonald 及 KFC

商場其他店舖約10點開門,商場內有好多商店、超大超級市場 Tesco、按摩店2-3間(包括出名的Let’s Relax) 、找換店、food court (低至HK$10碗魚蛋粉),仲有估唔到禁大的兒童電子遊戲中心及playroom!

.

Sea Fantasia

這間playroom叫 Sea Fantasia ,以海洋為主題。地方好大,有滑梯、積木區、彈床、職業角色扮演區、繩網、車車

介紹:

.

G Hua Hin Resort (酒店)

下午回到酒店攞房及休息一下~位於市區就是有這種要休息就休息的方便!

.

Ko Mark 晚餐

晚上我安排了一家人到華欣超級熱門的泰國菜餐廳晚餐。

味道好;價錢平;每碟份量比較少。而且可同時食到華欣熱門甜品店not so sweet的甜品

16個人吃到飽飽都不用$1800港元!

*可網上於facebook inbox 訂位 *

.

華欣夜市

來到華欣其中一個出名的夜市 – 就在華欣市中心,每天都開放。內有食店、手工藝店、T-shirt、手信、按摩店,包羅萬有!

我地分頭逛街,收獲豐富。

我地仲帶住海馬仔一齊按腳 haha

 

最後包車回酒店 ^^

 

 

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊 #寫出你遊歷 #說走就走 #親子遊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.