♥️布吉の浪漫婚禮之旅♥️

作者: mimimichelle
10月 25, 2016

半年前就知道best friend要結婚,而且婚禮要系布吉島擺!實在係未出發先興奮。最近明星都好興去巴厘島布吉島舉行婚禮,今次終於到我地感受下海島婚禮既氣氛!

3月份買定10月份既機票,連稅只需要$1250。

機票搞掂之後,酒店就由新人負責包,所以今次行程好輕鬆,置於佈置出嫁酒店房就去到酒店先搞。婚禮場地佈置都無搵wedding planner,全部酒店包曬。新人同我哋自然就輕鬆好多啦。

IMG_7025

第一日

星期六晚上去到布吉已經當地時間12點,國際機場9月份裝修左,有新又乾淨,第一次去普吉島,比想像中好好多!

IMG_7027

IMG_7029

IMG_7031

喺布吉自己揸車其實最方便,因為其實叫tuktuk同taxi都有D困難,特別係因為我哋唔住喺Patong區或者Kata海灘附近,而選擇距離普吉鎮20分鐘車程的Sri Panwa Villa(結婚酒店)。租4日車都只需要$900港幣,所以都算reasonable。

推薦租車yes away,有中文翻譯又可以系機場還車,超方便!

https://www.yesaway.com/car_rental/?controller=front&action=index

第二日

去到布吉訓醒一覺,第二日天氣超好!因為4日既旅行只有1日時間系自由活動,其餘時間就要籌備婚禮,所以我地點都要玩盡!

IMG_7038

由於10月初泰國國王駕崩,所以好多活動場所都無開,布吉島路上都感覺比較冷清。我地就揀左間café食個靚靚早餐先開始出發。

IMG_7043

IMG_7060

IMG_7048

我地揸車由東部一路往南,去到hat rawai,落車行左一陣海灘。由於時間關係我地join唔到小島一日遊,其實我都好想去浮潛或者潛水。唯有等下次啦……

IMG_7061

IMG_7066

當然唔少得要食當地生果先算黎左東南亞。細細個菠蘿超甜超爽,依家捻起都流口水!

IMG_7084

IMG_7088

下午去到kata海灘天氣就放晴,同行嘅朋友仔就好hyper地話要去玩水。今個夏天我本來已經曬得好tan,不過難得嚟到海灘,就繼續曬黑,融入當地市民嘅膚色啦!哈哈哈~

IMG_7100IMG_7105

租左張沙灘椅坐下又玩下水再影下相,一個下午都已經夠曬chill啦!

傍晚天色又開始轉陰,我地再往北開,去到patong海灘。呢度應該算系布吉島最旺既遊客區,大大小小既酒吧餐廳商店。雖然唔系旺季,但都見比較多歐美遊客。

IMG_7118

食左餐豐富海鮮餐之後,本來想行下,但發現商業街既酒吧就關曬門,顯得有D冷清。所以我地就決定返酒店休息,再做個spa就過完滿足既一日啦。

IMG_7124

第三日

滂沱大雨,雖然天氣唔好,但好彩第三日任務只系來回機場接賓客同婚禮彩排。

IMG_7151

下午搞掂之後,free time我就系酒店做左個精油massage。1599泰銖大概三百幾港幣,有1個半鐘時間,真系太太太抵啦。

guest 4星海邊酒店推薦 Panwa beach resort: https://www.panwaboutiquebeachresort.com/

淡季只需要$300-500一晚,平時要1000以上噶~系有私人沙灘,2個游泳池,寬敞好舒服。

IMG_7186IMG_7195IMG_7200

夜晚去到一間英國人開既沙灘邊既餐廳食泰國菜,我系男方親友個邊,所以當系bachelor party,雖然無飲醉,不過都算系盡興而歸。早D返酒店為第二日婚禮作準備。

IMG_7205

第四日

天公作美,Big Day個日如願天氣放晴,新郎同新娘子都放心曬!

IMG_7237

因為呢對couple都系我既best friend,所以我又做姊妹,又做兄弟。我當日既任務就系要負責搶親環節既遊戲,敬茶環節同婚禮入場前既賓客招待。

酒店推薦Sri Panwa: https://hotel.hutchgo.com.hk/retailhotel//hotel_detail.aspx?search=60004467,26/10/2016,29/10/2016,2,HKD,2

新娘子自己帶埋喜字貼紙、氣球佈置新房。

IMG_7249

IMG_7250

IMG_7278

兄弟團得閒就snap多幾張花絮啦~

IMG_7287

姐妹團都索爆~~~

IMG_7293

IMG_7291

IMG_7292

IMG_7348

搶親環節結束之後去到婚禮場地,時間已經好緊迫。由於我要負責做婚禮主持既翻譯,但只有十幾分鐘時間同MC做briefing,臨時改左D script搞到我好緊張~~~

好彩partner lead住我,所以都算順利啦。天台好大風,吹到個頭亂曬lu~

IMG_4509

婚禮場地個view真系無敵amazing,位於酒店一個叫Baba Nest的屋頂平台。雖然地方不大,但足以容下40位賓客。酒店本來就是建在山上,所以婚禮場地的270度無敵海景,一覽無餘。簡單的白色蝴蝶蘭就已經能襯托出幸福溫馨的氣氛。

IMG_4508

woo~~~ so sweet!!!

IMG_7325

場地佈置+新娘手上既花球(蓮花)都系由酒店負責嘎。

IMG_7405

行完禮就準備落雨,呢個veiw都充滿神秘感!

IMG_7354

晚上,我地就系酒店的baba pool club食飯。當晚系包場,食物、酒水、佈置都系酒店準備,大家可以玩到幾點都得。問過新人,大概一人要$1000港幣左右,食物系4個人share,酒水任飲,其實同香港既酒席比,都唔會相差太遠。

IMG_7356

酒店準備埋開香檳儀式。

IMG_7360

IMG_7363

IMG_7372

每位guest面前都會有一份結婚禮物(蜜糖+花茶)、名牌、蓮花、精緻餐具。

IMG_7426

IMG_7369

我地雖然人少少,但場地既佈置令人覺得優雅而又溫馨。菜式系泰國菜,仲有好多特別既cocktail。

IMG_7400

IMG_7385IMG_7387IMG_7384

我飲左2杯香檳就面都紅曬。

IMG_7396

第四日下午飛機返香港,雖然未玩夠,但都已經好完滿啦~下次希望呢個旅行group可以再一齊出去玩!

IMG_7058

More photos on instagram: https://www.instagram.com/peachchubb/

follow 左hutcho個fb fan page,其實距地有時都會出D東南亞平機票,所以大家唔好miss左D最抵既機票啦~

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.