作者: WING HAN
4月 27, 2019

香港熱到爆的暑假剛始,我們一家便飛往澳洲避暑去(Brisbane/Gold Coast/Sydney)!

Day 1-2 Brisbane

第一天便先坐船去Tagalooma Island Resort

島上住一晚,活動很多,可以近距離去餵海豚 (冰咁凍的海水,但值得),去沙漠滑沙,呢兩個活動一定要玩,因為實在難得,可能成世人玩得呢一次。此外又可以參加島上不同活動,多到兩日玩吾完,加上島上境色又超靚,真係吾想走。

澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲

Day 3-7 Gold Coast

在Gold Coast最好租車,因自駕遊太方便,車的GPS好準,路闊當地人揸車亦禮讓,香港揸開車的朋友一定冇問題。

Gold Coast必到的地方包括Universal Movie World (早些入場便不用排隊)、Sea World (可以玩水上活動,又可以玩半空行來行去的skyclimb,雖然高但好安全)去動物農場可以近距離見袋樹同樹熊,可以玩掘金添。 Gold Coast四圍都有好多park啱小朋友玩,我們沿途見到個Southport Broadwater Parkland便泊車比小朋友玩,完全冇plan到,見到便停車玩,自駕遊的優點!最後一日join local tour出海玩Crab Catching和fishing,又係一個難忘的活動!

澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲

Day8-12 Sydney

坐local flight飛Sdyney,預早約定當地司機車去酒店!建議住市中心,去邊都方便,Sdyney不用租車,住市中心去邊玩都walking distance,附近有Sydney歌劇院、Museum of Contemporary Art Australia、The Rocks Discovery Museum、Sydney Observatory係必去的地標,其餘地方在市中心四圍行都有好多靚教堂同有歷史價值的建築物,夜晚可坐船去Darling Harbor食海鮮!我們其中兩日join local tour去埋Ski,約坐3個鐘便到,暑假滑雪都第一次!

澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲 澳洲

12日的旅程貶眼便過,澳洲…….一定再要去多次!

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.