希臘聖托里尼 尋找世界最美日落

作者: wongkaming
10月 24, 2018

講到歐遊,希臘嘅聖托里尼島一定係好多人夢想嘅旅遊地方~

由細細個開始我已經好鍾意藍白海天一色嘅景色,加上呢度嘅夕陽被喻為全世界最美嘅日落,所以大學畢業旅行就揀定左要呢拜訪呢個地方!聖托里尼只係希臘版圖入面嘅一個小島,每年都有幾百萬遊客拜訪次數~ 有人更加係專登飛黎呢度度蜜月同影結婚相,真係羨煞旁人啊!

IMG_5258

嚟到聖托里尼島,我地揀左係費拉城(Fira)安頓~費拉係聖托里尼島入面其中一個大市鎮,位於呢個半月形島嘅西部,鎮上面有好多藍白色嘅建築物,個色調簡直同希臘個國旗一樣啊!但係呢個鎮有樣可惜嘅地方就係遊客比較多,同我地想像中度假chill life果種感覺始終有啲差距 🙁

IMG_5269

島上對出愛琴海有好多大郵輪,配上海天一色嘅景,真係心曠神怡!

作為聖托里尼島嘅交通樞紐,費拉城有齊通往島上其他市鎮嘅巴士。而且呢度嘅食物種類繁多,比起伊亞市嘅吸引,所以有好多backpacker都揀係呢個鎮度住架!

IMG_5254

嚟到聖托里尼島,島上嘅重點梗係睇世界最美嘅夕陽啦!食完lunch之後,我地就坐巴士去到伊亞城周圍行吓~不過伊亞超級超級多遊客,行過大街小巷完全無諗過原來可以迫到寸步難行!

IMG_5311

而伊亞本身有好多藍色嘅小屋同教堂,係條街上面每個位都可以影到postcard級嘅風景啊!
IMG_5322

為左搶最靚嘅日落影相位,我地特登預早一個鐘頭嚟古堡山頂霸位,當時嘅人潮其實都唔少,好在我地都搶到前排影日落相!因為古堡無其他建築遮蓋,所以山頂非常當風,如果大家嚟霸位睇日落嘅話記住要著多外套啊!

IMG_5321

睇住夕陽慢慢向住海平線下降,真係好治癒啊!

IMG_5331
IMG_5329

親臨其景,目睹全球最美嘅日落,此程真係不枉此行!

IMG_5387

日落之後,沿山嘅小屋都開晒燈,又係另一壯觀景色啊!

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

分享博客

關於作者

要說點甚麼嗎?

You must be logged inlogged in to post a comment.