峇里島初體驗

Author: bowbowhung
March 24, 2019

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000

DAY 1

香港去峇里要坐五個鐘頭機,所以去到當地就已經係夜晚了。之後再搭車去烏布(Ubud)。由於去到我地住既地方已經係夜晚既八點多,所以我地就決定食完晚餐就早少少番去訓教,以迎接之後幾日既旅程。

DAY 2

我地住果個地方係好接近郊區,所以早上大概6點多就會有雞啼叫,所以我地一家都好早就起左身。我地住呢度其實好便宜(三人每晚HKD$160蚊),好驚喜地知道原來佢係包埋早餐的,而且賣相不差,食落仲覺得好refresh。

第一站,我地就去左猴子森林(Monkey forest),入到去沿路行都會見倒好多好高既樹,仲有既就係見倒小馬嬲周圍行同跳,十分趣緻。

第二站,我地就去左德哥拉梯田 (Tegalalang rice terrance),而我地係呢度都做左水魚,睇梯田記住係唔需要買任何門票的,是免費入場的,千萬不要像我們一樣被騙(被司機騙,帶左我地去買門票),三人加埋比左HKD$200,好肉痛,其實都證明當地人係十分不誠實,見倒遊客,係佢地眼中都係水魚。最令人無奈既係呢個梯田未免太過商業化了,梯田係一層一層的,但佢每一層都會企左個人係度話要收donation,無比錢就唔比通過,所以如果大家想去睇梯田,似乎德哥拉梯田唔係一個好既選擇,因為就算你幾精明都好,係呢度都會淪落為水魚。但言歸正傳,梯田望落確實係震撼。

DAY 3

第3日我地去左睇孟杜克瀑布同去左睇巴杜火山。

有不少遊客冒著生命危險繼續往下行。

DAY 4

第四日離開烏布之前,去左烏布市集行行,發現呢度所賣既野同泰國都係大同小異,而且價格比泰國貴一倍,要買野就一定要講價,由六折講起,因為佢地見係遊客,都會將個價抬到好高。行完烏布市集後,就搭bluebird (Bluebird taxi 係當地較為信譽高的公司,跟meter計費)出發去庫德(Kuta)。去到都係行下附近既市集,到左黃昏,我地就去左Kuta Beach睇日落。Kuta的黃昏十分醉人啊!

DAY 5 最後一天

出發去金巴蘭,目標係金巴蘭海灘。去到比想像中少遊客,但可以寧靜地係此處休息一天。

總括而言,峇里島係一個適合放空既地方。當地人日常生活節奏慢,所以我地都被潛移默化地手腳都放慢去relax,身心都得以放鬆! 人一生確實係要去一次。

Spread the love

About the author

Leave a reply

You must be logged inlogged in to post a comment.