沖繩自由行 玩盡水上活動

Author: Jacky
October 24, 2018

#寫出你遊歷 #hutchgo資助旅費1000蚊

好開心今次嚟到沖繩今次約埋一班朋友就梗係玩水上活動啦,我哋第一日就黎到沖繩北部本部港。由集合地點嘅港口去到海上木筏處船程大約10分鐘,就可以係海上嘅甲板上釣魚,呢度唔單止可以釣魚,你仲可以預約bbq,真係好chill,我之前就唔識釣魚嘅,不過如果你係一個平時都釣開魚嘅人,而你又唔介意咩住好重嘅嘢嘅話,你都可以自備釣具器材。如果你唔識嘅話你就可以選擇全套方案,入面有釣竿、釣具同魚餌,好鬼方便。 佢個到提供嘅釣竿是係有捲線器的嘅那個種,加上埋塑料誘餌籠的嘅釣組,和同冷凍蝦米餌料。只要你自備野飲,水同零食去木筏棚子就ok。

1

2 3 我去嗰陣天氣都唔係好熱,同埋個甲板上面有瓦遮頭,再加埋啲海風吹過嚟都幾涼爽,釣魚嗰陣要將嗰啲魚餌裝啲海水先,咁就可以快啲解凍,之後呢你就鈎啲魚餌落魚桿到,因為沖繩啲海水好清澈,所以你就可以好清楚咁望到下面啲魚啦!你會見到好多熱帶魚同大魚,如果你係自備器材嘅話,咁你就有好大機會可以釣到佢哋啦。因為我都唔係釣左好耐,同埋我又唔識釣,所以都唔係釣咗好多條魚。

5 6 7 8 9 10

如果你想去嘅話,咁你預約個陣一定要記得提供希望預約嘅時間, 釣魚店先會安排工作人員服務。 呢度嘅一般營業時間係08:00~17:00,如果超過左17:00 ,就會收你多d錢。 港口距離木筏大約10分鐘船程,有時候船長會去港口接客, 唔係佢都會係木筏釣魚處,如果想早d番去,同船長就講就得。

除咗玩釣魚之外,我仲去咗玩機動滑翔傘體驗,機動滑翔傘係係滑翔傘下裝著一個約直徑115~125公分嘅引擎風扇,用引擎係天空飛行的嘅動力飛行滑翔傘(唔知你明唔明呢)。離陸同著陸都係陸地,所以玩個陣淨係著便服,唔會整濕你。成個活動都由教練陪你一齊飛,佢會幫你操控方向,所以你淨係安心望住靚景。玩呢個都唔係好貴。所以想玩嘅話,唔洗山長水遠去到馬爾代夫或者夏威夷,係沖繩都可以欣賞到咁嘅豪華美景,好推薦大家黎一次。

11 12

Spread the love

About the author

Leave a reply

You must be logged inlogged in to post a comment.